Kalite Politikamız

Verdiğimiz hizmetin kalitesini her zaman belirttiğimiz metotlarla ve müşteri şartlarına uygun, müşterilerimizin taleplerini memnuniyete dönüştüren müşteri odaklı bir çalışma ile sağlamayı,

Çalışanlarımızın teknik yeterliliğini artırmak amacıyla sürekli eğitimini sağlayarak, teknolojik ve çevreyle ilgili gelişmeleri takip etmelerini desteklemeyi,

Sürekli iyileştirme, düzeltici ve önleyici faaliyetlerin etkin şekilde yapılması için düzenli iç denetimler ve gözden geçirme çalışmalarının gerçekleştirilerek müşteri taleplerinin de değerlendirilmesi ile sürekli hizmet kalitesini iyileştirmeyi,

Kalite Sistemini olumsuz yönde etkileyebilecek her türlü iç ve dış ticari, mali ve diğer baskılardan ve laboratuvarın yeterliği, tarafsızlığı ve çalışması ile ilgili olan güveni azaltacak her türlü faaliyetten uzak bulunarak hizmet vermeyi,

Tedarikçilerimiz ile çalışmalarımızda sistematik bir değerlendirme yaparak karşılıklı ilişkilerimizde sürekliliği sağlamayı,

Bağımsızlık tarafsızlık ve gizlilik ilkesine uymayı,

Verdiğimiz hizmeti ulusal ve uluslararası standartlara göre, mevzuatlara uygun cihaz, metot ve eğitimli uzman personelimiz ile yasalar ve etik değerlere bağlı yönetim anlayışı ile gerçekleştirmeyi,

Günün değişen koşullarına ayak uydurabilen, prensiplerinden ödün vermeden rekabet edebilen ve her geçen gün hizmet alanını genişleten bir kuruluş olarak çalışmalarını sürdürmeyi,

TS EN ISO/IEC 17025 Standardının şartlarını bütün çalışanları tarafından anlaşılarak uygulanmasını sağlamak,

İyi bir mesleki ve teknik uygulama ile istenilen zamanda, doğru ve kaliteli hizmeti vererek müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı; taahhüt ederiz.